Ondanks de regen van donderdagnacht en de lading sneeuw van afgelopen nacht, toch een geslaagde Reggerit. Wel zijn een aantal onverharde delen preventief uit de route gehaald, maar alle drie de proeven bleven erin. Een aantal inschrijvers durfde het niet aan om te starten, kennelijk om te blijven steken in de Enterse modder. Maar 271 die-hards durfden het wel aan.

De Bolscher-proef bleek na de eerste ronde dermate slecht te zijn, dat de wedstrijdleiding besloot deze eruit te halen, zodat de volgende ronden alleen nog de Sismatec-proef en de Autobedrijf Oude Mulders-proef doorgeworsteld moesten worden.
De Autobedrijf Oude Mulders-proef werd wel steeds zwaarder. Sommigen zakten tot aan de tank in de modder, maar ook deze deelnemers zijn gefinished.

Ook gleed er op de route een deelnemer van een bruggetje en belandde in het water, maar wie worstelt komt boven, zo ook deze rijder. Met een stomende motor kon hij zijn weg vervolgen. De rijders waren vol lof over de route, en hadden begrip voor de modder, die niet te vermijden was vanwege het weer.
De deelnemende EMC-leden deden het prima, alleen René Nijzink haalde de finish niet.

De resultaten van de andere EMC-erg zijn:

Robin Scholten: 9e klasse E1
Bart ten Hove: 11e klasse E1
Robin Nijkamp: 9e klasse E2
Kevin Slagers: 14e klasse E2

Mark Spekreijse: 12e klasse N2
Stefan Spekreijse: 22e klasse N2
Gert-Jan Valk: 10e klasse N3

René Satink: 3e klasse NV40
Marco Pluimers: 9e klasse NV40
Henk Spenkelink: 12e klasse NV40
Jarno Harbers: 20e klasse NV40
Tonnie ten Dam: 20e klasse NV50
René Nijzink: DNF klasse NV50

Raymond Slag: 10e Hobby klasse
Roy Bolscher: 24e Hobby klasse
Jorn Slaghekke: 41e Hobby klasse
Gerard Buis: 39e Hobby klasse

Randy Asbroek: 4e Off Road klasse
Roy Schatman: is gediskwalificeerd (tijdcontrole 1 gemist)