Op zoek naar een uitdaging en vind je het leuk om afwisselend werk te doen? We hebben bij 4 Seizoenen Tuinmeubelen een vacature.

 

Medewerker marketing & sales (38 uur)


 

Bedrijfsprofiel:
4 Seizoenen Tuinmeubelen is specialist in de verkoop van tuinmeubelen. Wij streven ernaar om ons merk van goede kwaliteit tegen een scherpe prijs te verkopen.
Het assortiment wordt vanuit de showroom in Enschede, de webwinkel www.4seizoenentuinmeubelen.nl en shop in shops aangeboden.

De showroom en het kantoor van 4 Seizoenen Tuinmeubelen zijn sinds 4 jaar gevestigd aan de Haaksbergerstraat in Enschede. Vanuit  de showroom worden de webwinkel en de shop in shops aangestuurd. Doordat alle tuinmeubelen uit voorraad leverbaar zijn vanuit ons eigen magazijn in Hengelo, is snelle levering mogelijk.

Via de website www.4seizoenentuinkussens.nl leveren wij tuinkussen, parasols en maatwerk kussens aan de klant. De website is sinds een jaar online en biedt met de juiste ondersteuning en fanatieke aanpak veel mogelijkheden tot groei.

Functie omschrijving:
Wij zijn op zoek naar een leuke, spontane collega die verantwoordelijk wordt voor 4 Seizoenen Tuinkussens. Je gaat de webshop beheren en optimaliseren, staat klanten te woord, bedenkt gave acties, verwerkt de administratie, kortom je hebt de touwtjes in handen!

Je gaat werken vanuit onze showroom in Enschede en springt bij in de verkoop wanneer dit nodig is. Kun jij continue schakelen tussen verschillende werkzaamheden, dan is deze functie echt iets voor jou!

Wat vragen wij van je?

  • Iemand met een HBO denk- en werkniveau.

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding richting Marketing, Communicatie of vergelijkbaar.

  • Je hebt kennis van online marketing, (SEA, SEO, google analytics, social media).

  • Je bent creatief, flexibel en weet van aanpakken.

  • Kennis van Adobe photoshop of ander bewerkingsprogamma is een pré.

  • Je hebt een representatief voorkomen en beheerst de Nederlandse taal uitstekend.

  • Je bent bereid om in de periode van april tot september afwisselend in het weekend en op feestdagen te werken (minimaal 1 zondag per maand).

  • Ervaring met werken in een commerciële omgeving is pré.

  • Je vindt het niet erg om zelfstandig aan de slag te gaan, maar kan ook uitstekend samenwerken.


Waar ga jij je mee bezig houden?

  • Online en offline sales.

  • Beheren en optimaliseren van de webshops.

  • Ondersteuning van alle (online) marketing activiteiten.

  • Jij schrijft en plaatst pakkende advertenties op Social Media, Adwords en andere websites/kanalen.

  • Je analyseert de markt en weet wat er speelt.

  • Als verantwoordelijke voor 4 seizoenen tuinkussens heb je Administratieve werkzaamheden.


Wat bieden wij?        

  • Afwisselende en uitdagende functie in een jong team.

  • Een functie met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid, waarin eigen initiatief zeer wordt gewaardeerd.

  • Een marktconform salaris.

  • Uren en werkdagen in overleg.

  • Zelfstandige werkplek.


Beschikbaarheid
Op korte termijn, in overleg.

Hoe kun je reageren?
Mail je cv+ motivatie brief naar:
rbreukers@4seizoenentuinmeubelen.nl

 

Organisatie profiel
Roetgerink Mode en Schoenen in Enter beschikt over meer dan 6.500m² met dames-, heren- en kindermode en -schoenen voor het hele gezin. We richten ons, met meer dan 350 internationale modemerken, op het midden/middelhoge segment.

Naast de verkoop in de fysieke winkel, verkoopt Roetgerink haar collecties ook online in de eigen webshop. Wat jouw smaak ook is, hoe jong je ook bent, iedereen slaagt bij Roetgerink. Je kunt bij ons terecht voor jouw dagelijkse kleding, of dit nu zakelijk of casual is, maar ook voor een feest ben je bij ons aan het juiste adres.
Uitstekende service, unieke beleving, voor elk moment van de dag, dat zijn onze kernwaarden. Onze Brasserie R-1854 aan de overkant, maakt een dag modeshoppen bij Roetgerink helemaal compleet!

Voor het onderhouden van ons pand en het netjes houden binnen en buiten het bedrijf, zijn we op zoek naar:

 

 Oproepkracht Allround facilitair medewerker (m/v)


(± 8 uur per week)


 

Heb jij twee rechterhanden en ben jij een alleskunner? Ben je niet bang om jouw handen uit de mouwen te steken en ben jij een doorzetter? Ben jij beschikbaar op vrijdagmiddag en/of  zaterdag? Ben je secuur en representatief? Ben jij minimaal 18 jaar oud? Grote kans dat jij degene bent die wij zoeken!

Wat je van ons kunt verwachten:
Je krijgt een leuke (bij)baan in levendige omgeving met een hecht team collega’s. Wij bieden naast een leuke werksfeer een prima salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse?
Sta jij te popelen om aan lekker aan de slag te gaan en ben jij de nieuwe facilitaire topper? Stuur dan vóór 31 oktober 2017 jouw CV, een korte motivatie en een recente foto van jezelf naar Daniëlle Rensen, P&O-adviseur, d.rensen@roetgerink.nl.

Meer informatie over de functie? Neem contact op met Daniëlle Rensen, Roetgerink Mode & Schoenen B.V. 0547-381 766.

Ben jij op zoek naar een uitdaging? Is het jou op het lijf geschreven, als het gaat om P&O en administratie, waar je met jouw talenten en ervaring onze afdeling P&O en administratie op rolletjes laat lopen? Dan zijn we op zoek naar jou!

 

Medewerker P&O /Administratie (M/V) 32 uur


 

Jouw rol
In ons team ondersteun je de managers op organisatorisch gebied. We vertrouwen volledig op jou als het gaat om het volledig in goede banen leiden van alle administratieve processen van bijvoorbeeld werving en selectie. Alsook de personeelsadministratie en het onderhouden van het personeelsinformatiesysteem, waarbij je een actieve rol speelt in het digitaliseren hiervan.

Je voelt je volledig op je plek als de zogenaamde spin in het web. Je collega’s kunnen alles aan je vragen. En als je iets niet weet ga je zelf op zoek naar het antwoord. Vanzelfsprekend zorg je ervoor dat de correspondentie en overeenkomsten in foutloos Nederlands worden opgesteld.

Daarnaast heb je gevoel voor financiële administratie en vind je het leuk om ook met cijfers te werken. Je bent communicatief sterk. Je werk bestaat uit diverse werkzaamheden, waaronder veel contact met interne-en externe klanten en met leveranciers. Je weet je uit te drukken in de Duitse en Engelse taal.
De arbeidsverhouding, P&O en administratie, zal 50/50 zijn.
Wij willen graag dat je succesvol bent in je functie. Met de volgende wensen verwachten we dat je het best in ons team past:

• Je opleiding is op minimaal MBO niveau in een P&O/HR richting. Je hebt al enige jaren werkervaring in een ondersteunende P&O functie op HBO werk en denkniveau.
• Je bent nauwkeurig.
• Je hebt ruime kennis van en ervaring met MS-Office en met ERP systemen.
• Je bent een organisatietalent, weet van aanpakken en neemt graag het initiatief.
• Je handelt integer en zet graag de puntjes op de i.
• Je bent het representatieve visitekaartje van de afdeling, houdt rekening met de ander maar je bent wel positief kritisch en durft dat ook op de juiste toon te uiten.

Wat bieden wij.
Wij bieden een interessante en uitdagende functie binnen een mooi bedrijf, een prettige werksfeer en marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Mail dan je CV en motivatie voor 31 oktober 2017 naar working@ipex-group.com t.a.v. Marloes Meilink.

Voor de wijkverpleging (thuiszorg) in Enter zijn wij op zoek naar twee enthousiaste en flexibele collega’s.
Wij een zoeken voor 16-24 uren: een:

 

Wijkverzorgende
(verzorgende IG).


 

Daarnaast zoeken wij voor 16-20 uur (meer uren in overleg):

 

Verpleegkundige in de wijk.
(MBO verpleegkundige).


 

Lijkt het jou leuk om bij ons te werken of wil je nog meer informatie dan kun je dit HIER .
Voor vragen kun je bellen met: 088-3679509.

Pagina 1 van 2 12