Bij Roetgerink Mode en Schoenen is een vacature voor een kassa medewerker. In deze functie ben je verantwoordelijk voor een nauwkeurige uitvoering van de kassawerkzaamheden. Zo ben je bezig met de afhandeling van de verkoop en de daarbij behorende correcte hantering van het kassasysteem. Je werkt in nauw teamverband samen met collega’s van het kassateam en de klantenservice.



Kassa medewerker

 

In deze functie wordt verwacht dat je accuraat bent en klantgericht denkt en handelt. Je bent flexibel inzetbaar, zowel doordeweeks als in het weekend. Verder beschik je over goede contactuele eigenschappen waarmee je het visitekaartje voor Roetgerink bent.
Voor uitgebreide informatie over de functie kijk HIER

Ben jij ouder dan 16 jaar, wil jij de handen uit de mouwen steken en graag lekker bijverdienen?
Ben jij op flexibel inzetbaar en sowieso op donderdagavond, zaterdag, koopzondag en tijdens schoolvakanties beschikbaar?
Grote kans dat wij jou zoeken!

Solliciteer nu voor oproepkracht in onze modewinkel of keukenhulp in onze brasserie.
Voor meer informatie over beide functies kijk HIER of HIER.

Dissel Installatietechniek zoekt electro installatie monteurs.  We bieden een veelzijdige functie waarin je kan groeien met afwisselende werkzaamheden. Ben jij sociaal, flexibel en beschikbaar? Dan ontmoeten wij je graag.

 

Electro installatie monteurs

 

Waarom wil jij graag bij ons werken?
Dissel Installatietechniek is een professionele organisatie die sterk in kwaliteit gelooft. Al 70 jaar zijn wij actief in de elektra en waterinstallaties van woningen en de zakelijke markt. Ons bedrijf kent een ‘hands-on’ mentaliteit, een informele en open cultuur waar iedereen welkom is.

Ben je op zoek naar ander werk?
Wij bieden je een goede baan met studiemogelijkheden. Het belangrijkste is dat je gemotiveerd bent, in een team kan werken en bereid bent om iets te leren. Je werkt binnen ons ervaren team, in voornamelijk elektra, water, domotica en warmtepomp installaties.

Leerling Elektriciens zijn welkom
Met begeleiding van onze ervaren monteurs en het volgen van een opleidingen / cursus, leren wij jou alle kneepjes van het vak. Je krijgt ruimte om je te ontwikkelen, zodat je in de toekomst met jouw kennis en ervaring de drijvende kracht achter onze uitdagende projecten bent.

Wat vragen we van jou?

  • een (bijna) afgeronde opleiding of diploma in de elektrotechniek.

  • dat je bereid bent om alles van elektrotechniek te leren.


Wat wij bieden?

  • Ervaren collega’s die jou alle kneepjes van het vak leren.

  • De mogelijkheid om door te groeien.

  • Opleidingen om je kennis te vergroten en je te ontwikkelen.

  • De persoonlijke aandacht van een informeel bedrijf.

  • Een plezierige werkomgeving met volop aandacht voor jouw inbreng en ontwikkeling.

  • Een goed salaris passend bij de functie.


Ontmoet ons! 

Stuur je CV en motivatie naar:  vacature@dissel.com. Voor meer informatie over de inhoud van deze functie bel met Christian Lammertink via 0547-381 270.

 

Hé jij daar! Wij zoeken jou! Loop jij warm voor social media en ga je stralen van stylish outfits? Heb jij zin in een SUPERLEUKE BAAN in een gezellig team? Lees dan verder.

Wij zoeken een sprankelende dame voor een uitdagende en dynamische functie binnen onze online-afdeling.

’t Brandputje Mode is bijna 25 jaar geleden begonnen als een klein lifestyle winkeltje en is inmiddels uitgegroeid tot een prachtige en grote boetiek en een waar modebedrijf.

Naast alle verkoopactiviteiten in onze winkel, is onze online-afdeling, met bijna 60.000 volgers op de socials, niet meer weg te denken uit ons bedrijf. Wij vinden het belangrijk dat de gezelligheid en gemoedelijkheid van onze winkel, ook uitstraalt op onze social media-pagina’s.

De functie:
Wij zoeken voor onze online-afdeling een sprankelende dame die houdt van aanpakken. Er zijn namelijk op dagelijkse basis veel klanten die contact met ons opnemen met vragen of om iets te bestellen.

Wij staan voor gezelligheid en gemoedelijkheid, daarom vinden wij het belangrijk dat klanten met vragen direct in contact staan met onze online-afdeling. Daar ligt een grote taak voor jou!

Daarnaast vinden we het superleuk als je meedenkt over onze online-activiteiten. Ideeën voor gave social media acties en ideeën voor toffe content om ons groeiende bedrijf uit te breiden zijn zeer welkom. Zie jij hierin een uitdaging? Lees dan nog even verder.

Wij zijn op zoek naar:


  1. Iemand die tussen 25 en 35 uur per week wil werken op onze online- afdeling (het betreft dus geen vacature in de winkelverkoop).

  2. Iemand die flexibel is in de invulling van de werktijden.

  3. Iemand die snel en accuraat kan werken, administratief onderlegd is en overzicht houdt.

  4. Iemand die snapt hoe social media werken en ook ervaring daarmee heeft (een marketing/communicatie- opleiding is een pré).

  5. Iemand met gevoel voor tekst, beeld en uitstraling en een goede beheersing van de Nederlandse taal (Duits is een pré).

  6. Iemand die snapt hoe belangrijk doelgroepen zijn.

  7. Iemand met een positieve, actieve en ondernemende instelling.

  8. Iemand die het gezellig vindt om koffie/thee te drinken en te kletsen. Dat is bij ons namelijk (minimaal één keer per dag) aan de orde.


Wat hebben wij te bieden?

  1. Een uitdagende baan met vrijheid en ruimte voor eigen initiatief.

  2. Een inspirerende omgeving met collega’s waar mee te lachen en van te leren valt.

  3. Een fijne werkplek en een gezellig team.


Ben je enthousiast geworden? Hartstikke leuk! Wij maken heel graag kennis met je d.m.v. je CV en een motivatie brief. Een filmpje of foto ter aanvulling, vinden wij alleen maar heel erg leuk.
Stuur vóór eind september een mail naar: info@brandputje.nl t.a.v. Jody Haytink.
We horen graag van je.

Wij zoeken een officemanager/ administratief medewerker! We bieden een veelzijdige functie met veel afwisselende werkzaamheden. Ben jij sociaal, flexibel en op korte termijn beschikbaar? Lees dan snel verder!

 

Office manager

 

De baan
Je komt werken op onze vestiging in Enter. Daar ben jij verantwoordelijk voor de financiële- en projectadministratie, het verwerken van de offertes en correspondentie.

Ook is het jouw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat alles op kantoor zo vlekkeloos mogelijk verloopt en spullen op voorraad zijn. Als officemanager behandel je ook de inkomende telefoongesprekken en houd je de uren- en kilometeradministratie bij. De functie is erg veelzijdig, je werkt zelfstandig, er is ruimte voor jouw initiatief en elke dag is anders.

Wat heb je nodig?
Met je hardwerkende- en flexibele mindset, vind je het fijn om afwisselend werk te doen. Een voltooide MBO opleiding, in een administratieve richting, heeft onze voorkeur.
Je bent 40 uur beschikbaar en je hebt ervaring in verschillende Microsoft Office programma’s. Ervaring in een geautomatiseerd boekhoudprogramma is mooi, maar niet noodzakelijk.

Wie zijn wij?
Hovek Projectinrichting is een dynamisch, laagdrempelig familiebedrijf met een open en toegankelijke organisatie en een platte organisatiestructuur. Wij zijn al meer dan 45 jaar specialist in professionele project stoffering.

We hebben vestigingen in Enter, Zwolle en Apeldoorn en richten ons op het aanbrengen van harde en zachte vloerbedekkingen (zoals tapijt, vinyl en marmoleum) en diverse raambekledingen voor de zorgsector, scholen en utiliteitsbouw.

Ben jij de persoon voor deze functie, wil jij graag binnen ons bedrijf aan de slag en ben je op korte termijn beschikbaar? Stuur dan je CV en sollicitatiebrief naar eotten@hovek.nl of bel voor meer informatie 0547-386 080.

Pagina 1 van 2 12